Χαλαρή και όμορφη η νικήτρια του “The Voice”, απολαμβάνει τις διακοπές της.
Η Μαρία Έλενα Κυριάκου δημοσίευσε μία φωτογραφία της που απολαμβάνει το απέραντο γαλάζιο και τη σχολίασε: “Υπνος να ρθει στα ματια σου και στην καρδια σου ειρηνη υπνος κι ειρηνη θα θελα
για’ σενα να’ χα γινει” Σαίξπηρ»!