Πολλοί είναι οι επώνυμοι στη χώρα μας που τα τελευταία χρόνια έχουν στραφεί και σε άλλες δουλειές, προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα ακόμα εισόδημα την περίοδο της κρίσης.
Ένας απ’ αυτούς είναι και ο ραδιοφωνικός παραγωγός, Μάκης Πουνέντης, ο οποίος έγινε σερβιτόρος. Όχι, δεν άνοιξε δικό του μαγαζί, ούτε αναζήτησε το μερικάματο. Απλώς βρήκε τον κατάλληλο τρόπο να σχολιάσει την επικαιρότητα.
Έτσι ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία που απεικονίζεται ο ίδιος να σερβίρει καφέδες. Γιατί ακόμη και αν οι καιροί είναι δύσκολοι, ο καφές για τον λαό μας παραμένει σταθερή αξία.
Μάλιστα, τη φωτογραφία συνόδευε η εξής λεζάντα: «Μετά τη συμφωνία αλλάζουν τα δεδομένα!»