Για τους λόγους απουσίας του από την τηλεόραση και αν αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει δεχθεί προτάσεις μίλησε ο Κωνσταντίνος Καζάκος.
Ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Mytv”, δήλωσε
«Οι προτάσεις που δέχτηκα ήταν ελάχιστες. Συγκεκριμένα, ήταν μία ή δύο. Μάλιστα, δεν ήταν πράγματα που μου άρεσαν και επίσης δεν υπήρχαν και διαβεβαιώσεις ότι θα πάρουμε τα χρήματα μας.
Πραγματικά, μου είχε λείψει η τηλεόραση και όλο αυτό τώρα το κάνω με μεγάλη όρεξη.
Η τηλεόραση είναι ένα μέσο πολύ σημαντικό και χρήσιμο για έναν ηθοποιό. Καλό θα ήταν να μην είχα κάνει τόσο μεγάλη διακοπή, αλλά ήταν έτσι οι συνθήκες».