Τον λόγο που η παρέα του «Παρά Πέντε» έσπασε αποκάλυψε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου.
«Αν χάθηκαν κάποιοι άνθρωποι που τότε είχαν ενωθεί πολύ… Γιατί με κάποιους έτσι και αλλιώς χαθήκαμε από τον επόμενο χρόνο … Αν αξίζει να συναντηθούν, θα ξανασυναντηθούν. Αυτό θα πω εγώ. Αν δεν αξίζει, έπρεπε να χαθούν. Έχουν γίνει παρεξηγήσεις, έχουν γίνει αδικίες, έχουν ειπωθεί λόγια.
Έχουν γίνει διάφορα πράγματα μέσα σε αυτά τα χρόνια», δήλωσε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στην εκπομπή «Τετ α τετ», προσθέτοντας για τον ρόλο της Ζουμπουλίας τα εξής: «Η Ζουμπουλία είναι δικό μου δημιούργημα. Εγώ την έκανα τη Ζουμπουλία. Είναι σαν να ρωτάμε τη Μπέτυ Βαλάση: ”Σε ενοχλεί αν σε θυμούνται σαν Λωξάντρα;”»