Για τη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στους παλιούς και στους νέους τραγουδιστές αναφέρθηκε ο Γιάννης Πάριος.
Σε συνέντευξή του στο protagon αναφερόμενος ότι μαζί με τον Γιώργο Νταλάρα πήγαιναν στο δάσος της Καισαριανής και πάλευαν τα «γυρίσματα» όλων των μεγάλων τραγουδιστών της εποχής, δήλωσε για τους σημερινούς συναδέλφους του τα εξής: «Λυπάμαι που το λέω.
Ενώ υπάρχουν καλοί τραγουδιστές, είναι περισσότερο του φαίνεσθαι. Εμείς δεν ήμασταν μόνο του φαίνεσθαι. Εντάξει, φροντίζαμε να είμαστε καθαροί και καλοντυμένοι, αλλά περισσότερο μας ενδιέφερε το πώς ακουγόμασταν. Αυτό είναι το τελευταίο που σκέφτονται οι σημερινοί τραγουδιστές. Τους απασχολεί μόνο το φαίνεσθαι.»