Home Celebrities

Βάσω Λασκαράκη: Πήγα σε ψυχολόγο μετά τη γέννα

 

Για την περιπέτεια που έζησε μετά τη γέννηση της κόρης της, καθώς και για την επιθυμία της να κάνει ένα ακόμα παιδί,

μίλησε στο περιοδικό «EΓΩ Weekly» η Βάσω Λασκαράκη.

«Η μικρή όταν ήταν 29 ημερών έπρεπε να νοσηλευτεί επειδή είχε κολλήσει ένα μικρόβιο. Νοσηλεύτηκα και εγώ μαζί της για μια εβδομάδα. Από πριν ένιωθα ότι το παιδί μου αρρωσταίνει. Αισθανόμουν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Εκεί ταρακουνήθηκα», δήλωσε η ηθοποιός, η οποία στην ίδια συνέντευξη αναφέρθηκε αφενός στην επιθυμία της να αποκτήσει και δεύτερο παιδί αφετέρου ότι ξεκίνησε συνεδρίες σε ψυχολόγο μετά τη γέννηση της κόρης της.

«Από τύψεις και ενοχές ότι αφήνω για πολλές ώρες το παιδί μου μόνο του. Με έχει βοηθήσει το να σκέφτομαι λογικά και να μην με πιάνει παράκρουση. Γυρνάς στο παρελθόν σου και βλέπεις τι σε οδηγεί στην παρούσα κατάσταση. Δουλεύω δικές μου ανασφάλειες του παρελθόντος. Όλοι μαζεύουμε πράγματα μέσα μας που μας δημιουργούν κενά. Όμως δεν θέλω να τα αναλύω και να τα ψυχαναλύω όλα, γιατί και αυτό οδηγεί στο άλλο άκρο και δεν σου επιτρέπει να είσαι αυθόρμητος», τόνισε.

more posts vipnews
More Celebrities
Search