“Μάτι” ήταν τελικά η αιτία που η Αλέκα Καμηλά δεν εμφανίστηκε στην εκπομπή “Όλα παίζουν”.
Η γνωστή παρουσιάστρια την περασμένη Πέμπτη, αισθάνθηκε μία αδιαθεσία, η οποία σύμφωνα με δημοσίευμα του “star.gr” οφειλόταν στο ότι κάποιος την είχε… ματιάσει. Μάλιστα, όπως αναφέρεται χαρακτηρηστικά «όλοι έτρεξαν και την ξεμάτιασαν. Μετά το ξεμάτιασμα ήταν περδίκι. Τελικά αυτό έφταιγε».
Η ίδια είχε φθάσει εγκαίρως στο στούντιο για την εκπομπή, αλλά λίγο πριν την έναρξή της αισθάνθηκε μία έντονη αδιαθεσία. «Είχε απίστευτη ζαλάδα και ήταν χάλια. Αν και ήταν βαμμένη και χτενισμένη δεν μπορούσε να μπει στο πλατό και να κάνει εκπομπή» ανέφερε στο “star gr” άτομο του περιβάλλοντός της.