Home Stella and the city

Το λαμπερό «Taste the Fashion In the Blue» στο Hilton

Της Στέλλας Παπαδάκη

Με σύσσωμη την αθηναϊκή κοινωνία να δίνει το “παρών” έγινε και φέτος, για 3η χρονιά, το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion In the Blue», με σκοπό την ενίσχυση της «ΕΛΕΠΑΠ», στο Hilton Αθηνών

Ο Χριστόφορος Πέσκιας του πBox, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνεύστηκαν από τις μοναδικές συλλογές τριών κορυφαίων brands της διεθνούς μόδας, Etro, Lanvin και Roberto Cavalli, που αντιπροσωπεύονται στη χώρα μας από τα καταστήματα Luisa του Ομίλου Rossi S.A.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, σε μια ατμόσφαιρα “απόλυτου γαλάζιου” παρουσιάστηκαν τα fashion shows των τριών ιστορικών διεθνών Οίκων, με ιδιαίτερα εντυπωσιακό και θεατρικό τρόπο, υπό τη στυλιστική και σκηνοθετική καθοδήγηση του fashion editor Μιχάλη Πάντου, ενώ παράλληλα πριν από κάθε σόου σερβιριζόταν και η αντίστοιχη γευστική προτάση των τριών κορυφαίων chefs, με στόχο τη δηµιουργία µιας ολοκληρωµένης αισθητικής εµπειρίας!

Ο Κώστας Αθανασίου άνοιξε το δείπνο με «γαρίδες μαριναρισμένες με γλυκιά σως τσίλι επάνω σε στρώμα από κινόα με μαρμελάδα λεμονιού, τρυφερά φύλλα σαλάτας και οξύμελι», ενώ παράλληλα ο Οίκος ETRO παρουσίασε την καλοκαιρινή του συλλογή για το 2014, που χαρακτηρίζεται από έντονες Μαροκινές επιρροές και γήινα χρώματα που συναντούν τα έντονα και συνθέτουν μια φρέσκια, ειδυλλιακή παλέτα.

Σε τέλεια αισθητική αρμονία και με αφετηρία επίσης το Μαρόκο, τη χώρα των χρωμάτων, ο Κώστας Αθανασίου συνέθεσε ένα πιάτο όπου το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, υπογράφοντάς το όμως με το απόλυτο καλοκαιρινό άρωμα, αυτό της ελληνικής θάλασσας.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας ανέλαβε το κυρίως πιάτο της βραδιάς εμπνεόμενος από την καλοκαιρινή συλλογή του Οίκου ROBERTO CAVALLI, μια συλλογή που παρουσιάζει γραμμές ιδιαίτερα δυναμικές με έντονες αντιθέσεις και εμπνευσμένη από τον κινηματογράφο δίνει έμφαση στη θηλυκότητα κάνοντας τη σιλουέτα να μοιάζει αστραφτερή και ακαταμάχητη.

Εξίσου ακαταμάχητο, το μοσχαρίσιο φιλέτο με πουρέ αγγινάρας Ιερουσαλήμ, γλάσσο harissa και σάλτσα από στραγγιστό γιαούρτι ΦΑΓΕ Total του Χριστόφορου Πέσκια, εμπνευσμένο από τα βασικά αυτά στοιχεία της συλλογής, αναπαρήγε σαν βάση το υπόλευκο χρώμα σε ρευστή μορφή, που παραπέμπει στο ρομαντικό της στοιχείο και στη συνέχεια «παίζοντας» με τα υλικά του, δημιούργησε τόσο οπτικά όσο και γευστικά, έντονες αιχμές και αντιθέσεις.

Το δείπνο έκλεισε ο Στέλιος Παρλιάρος με έναν συνδυασμό 8 γεύσεων σ’ ένα βάζο με νότες από μπανάνα & ανανά Chiquita, ενώ το κοινό παρακολουθούσε τη συλλογή του Οίκου LANVIN.

 

Μια συλλογή που αιφνιδιάζει με τη λάμψη της, με υλικά που ακτινοβολούν ενέργεια και εκτυφλωτικά υφάσματα, που στα χέρια του Alber Elbaz μεταμορφώθηκαν σε έργα τέχνης. Στο ίδιο πληθωρικό πνεύμα, ο Στέλιος Παρλιάρος «πάντρεψε» 8 διαφορετικές, απολαυστικές γεύσεις σε ένα γλυκό-υπερπαραγωγή, το οποίο παρουσίασε με ιδιαίτερα πρωτοποριακό τρόπο «επισφραγίζοντάς» το με την ίδια μεταλλική λάμψη!

Η πρωτοποριακή αυτή σύμπραξη που φέτος πραγματοποιήθηκε «In the Blue», θέλοντας να ταξιδέψει το κοινό της στη φρεσκάδα και το μπλε χρώμα του ελληνικού καλοκαιριού, παρουσιάστηκε στο μοναδικά διακοσμημένο από τη Μυρτώ Πεζούλα και την Rtdeco ballroom του Hilton.

Στη “μοδάτη” εκδήλωση που απέπνεε την αύρα της θάλασσας αλλά και της αληλεγγύης παρέστησαω πλήθος εκλεκτών προσκεκλημένων, ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα από σημαντικούς εκπροσώπους της επιχειρηματικής ζωής της χώρας, λάτρεις της μόδας και της γαστρονομίας, αλλά και αγαπημένοι παρουσιαστές και καλλιτέχνες, όπως η Μελίνα Ασλανίδου, η Ράνια Θρασκιά, ο Κώστας Μαρτάκης, η Ντορέτα Παπαδημητρίου, ο Μύρωνας Στρατής καιη Τάμτα, που παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση εκτιμώντας την αξία τόσο μιας πρωτότυπης και υψηλής αισθητικής εμπειρίας όσο και αυτήν της κοινωνικής προσφοράς.

Mε τη συμμετοχή τους στο «Taste the Fashion In the Blue» συνέβαλαν παράλληλα στην προσπάθεια για τη δημιουργία μιας ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της ΕΛΕΠΑΠ Αθήνας, για την ψυχαγωγία των παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ, την κοινωνικοποίησή τους, αλλά κυρίως για την ψυχολογική και σωματική υγεία τους.

 

Στην επιτυχία του «Taste the Fashion In the Blue» συνέβαλαν αποφασιστικά και πολλοί ακόμα κορυφαίοι επαγγελματίες που υποστηρίζοντας τον κοινωνικό σκοπό του έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους με άψογο αποτέλεσμα,όπως ο Νικόλας Φαράκλας που σχεδίασε όλα τα έντυπα της εκδήλωσης.

Η Avitech ανέλαβε την παραγωγή και τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, το Pavlos The Flower Workshop του Παύλου Ρουσιάκη ανθοστόλισε την αίθουσα, τα Studio Kosta Boda Illum ανέλαβαν το art de la table, ο Γιάννης Κακαβελάκης επιμελήθηκε τη μουσική, η Different & Different  ανέλαβε το catering του backstage της εκδήλωσης και η οινοποιία Tsantali που προσέφερε τους οίνους και το welcome drink της εκδήλωσης.

 

Μεγάλοι χορηγοί του φετινού «Taste the Fashion In the Blue» ήταν η  CHIQUITA και η ΦΑΓΕ και χορηγός τo Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ.

 

more posts vipnews
More Stella and the city
Search