Της Στέλλας Παπαδάκη
Υπερμεγέθεις καμέλιες, γιγάντια κοχύλια, αλλά και celebrities του διεθνούς αθλητικού στερεώματος παίρνουν τα πιο έντονα χρώματα πάνω στον καμβά της Φένυς Μπούζα και γίνονται εικόνες- παραισθήσεις, εικόνες σύμβολα που εντυπωσιάζουν…
Υπερμεγέθεις καμέλιες, γιγάντια κοχύλια, αλλά και celebrities του διεθνούς αθλητικού στερεώματος παίρνουν τα πιο έντονα χρώματα πάνω στον καμβά της Φένυς Μπούζα και γίνονται εικόνες- παραισθήσεις, εικόνες σύμβολα που εντυπωσιάζουν.
Η ατομική έκθεση της Φένυς Μπούζα “Protecting the legends” παρουσιάστηκε στη «The Gallery Collection», στη Λευκωσία με την κυπριακή ελίτ να δίνει σύσσωμη το «παρών» στη βραδιά των εγκαινίων. Την επιμέλεια της έκθεσης είχε αναλάβει η Λία Έλληνα Τορναρίτη.
Η Φένυ Μπούζα αναφερόμενη στο έργο της σημειώνει: «Με γοητεύει το “Ψεύτικο”, το “Δυναμικό”, το “Ακλόνητο” που εμπεριέχουν όμως Αλήθεια. Όλα αυτά που έχουν μια αντίφαση ως θέματα γιατί η αλήθεια τους επενδύεται με αυτό το “Ψεύτικο” το “Δυναμικό”, το “Ακλόνητο” και καταλήγουν σε εικόνες που έχουν χρησιμοποιηθεί από τα “media”, σύγχρονα πρότυπα, σύμβολα του σύγχρονου τρόπου ζωής, εικόνες προς κατανάλωση που όμως όλα προβάλλουν τα ανάλογα συναισθήματα καθώς και κάποιο ιδιαίτερο σχολιασμό.
Οι υπερμεγέθεις Καμέλιες παραπέμπουν σε ιδιότητες όπως, η ειλικρίνεια, η αγνότητα είναι ιδιότητες απαραίτητες για την ερμηνεία της φύσης. Ενώ παράλληλα, αποτελούν αιώνιο σύμβολο στο χώρο της Μόδας, σύμβολο-εικόνα “προς κατανάλωση”. Oι Ηλεκτρικές Εικόνες Κοχυλιών από τα social media που αποτυπώνονται ζωγραφικά, δημιουργούν εικόνες- παραισθήσεις “Illusions”.
Υπερδιασημότητες του σύγχρονου αθλητισμού, παγκόσμια πρότυπα του σύγχρονου κόσμου που ο γενικός δυναμισμός τους αποδίδεται ζωγραφικά με το ανάλογο συναίσθημα και το σχετικό σχόλιο. Εικόνες που επαναλαμβάνονται και γίνονται εικόνες προς κατανάλωση. Όλα τα ανωτέρω παρουσιασμένα με γνώμονα την έλξη που δημιουργεί το έργο τέχνης, πρωτίστως στην ανθρώπινη ευαισθησία και στη συνέχεια στην επιρροή που ασκεί στα ιδιαίτερα συναισθήματα και τη διάθεση του εκάστοτε θεατή.
Η έκθεση θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τα τέλη Απριλίου, 2016.