Ψυχοθεραπεία με τον εαυτό της έκανε η Νίκη Κάρτσωνα, η οποία στην τελευταία της εμφάνιση ήταν και πολύ ανανεωμένη.
Η ίδια αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη: «Ξέρεις κάποια στιγμή κατάλαβα πως δεν μπορεί τίποτα γύρω μου να γίνει καλό, εάν δεν είμαι εγώ καλά. Έκανα πολύ ψυχοθεραπεία με τον εαυτό μου, έκανα… ψυχανάλυση, σεμινάρια και ακόμα δουλεύω με τον εαυτό μου πάρα πολύ. Να γίνω πιο γαλήνια, πιο ήρεμη δύναμη»!