Home Celebrities

Δημήτρης Σκαρμούτσος: Τι λέει για το «κόψιμο» της εκπομπής του;

 

Για τον λόγο που κάνει τηλεόραση και ότι δεν αγχώνεται για τα νούμερα τηλεθέασης μίλησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος.

«Κάνω τηλεόραση επειδή έχει πλάκα και περνάω καλά. Θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι «στημένο» εξαιρετικά. Το σημαντικό είναι να το αγαπήσει ο κόσμος», δήλωσε ο γνωστός μάγειρας σε συνέντευξή του στο περιοδικό «tvζαπινγκ», προσθέτοντας χαρακτηριστικά:

«Είναι καθαρά θέμα του Mega γιατί δεν συνεχίστηκε η εκπομπή. Πρέπει να ρωτήσεις εκείνους και όχι εμένα. Εγώ έχω καλές σχέσεις με όλους, δεν είμαι ο κλασικός άνθρωπος της τηλεόρασης. Αυτό με έχει σώσει τόσα χρόνια».

more posts vipnews
More Celebrities
Search