Στο παραένα να εγκαταλείψει την υποκριτική βρέθηκε ο Ζήσης Ρούμπος, ο οποίος παρόλο που ήταν στην τηλεόραση δεν είχε χρήματα ούτε για εισιτήριο στο Μετρό.
«Όταν ξεκίνησε το “Κάψε το σενάριο”, κατέβαινα στο μετρό και έπαιρνα τα χτυπημένα εισιτήρια. Μπορεί ο κόσμος να έλεγε: “Αυτός είναι στην τηλεόραση, θα έχει πολλά λεφτά”, αλλά δεν ήταν έτσι. Τη δεύτερη φορά η γυναίκα μου με κράτησε στον χώρο. Εκείνη ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω. Όταν έφτασα στο σημείο να πω πως δεν υπάρχει μέλλον για μένα σε αυτή τη δουλειά, μου είπε: “Μην τολμήσεις να το αφήσεις”. Η Χριστίνα δεν έχει σχέση με τον χώρο, και βλέπει τα πράγματα από μια πιο καθαρή οπτική γωνία», δήλωσε ο Ζήσης Ρούμπος σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΟΚ».