Home Celebrities

Χριστίνα Παππά: Μετάνιωσα που ήρθα στην Ελλάδα

 

Για την απόφασή της να επιστρέψει στην Ελλάδα από την Ιταλία, το λόγο που το έκανε και αν το μετάνιωσε, μίλησε η Χριστίνα Παππά.

«Γιατί αγαπώ πάρα πολύ την Ελλάδα. Θεωρώ πως είναι η ομορφότερη χώρα στον πλανήτη. Δυστυχώς όμως, ως λαός, δεν είμαστε δημιουργικοί αλλά μάλλον αυτοκαταστροφικοί.

Από εκεί και πέρα, επειδή είμαι πάρα πολύ δεμένη με τους φίλους μου, που για εμένα είναι η οικογένεια μου, είχε τελειώσει και ο γιος μου τις σπουδές του, αποφάσισα να γυρίσω πίσω. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να παραμείνω στην Ιταλία. Για να είμαι ειλικρινής, τώρα που μιλάμε το έχω μετανιώσει.

Έπρεπε να είχα μείνει. Άλλα δεδομένα, άλλες καταστάσεις και άλλα χρήματα. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, θα έμενα στην Ιταλία μόνο και μόνο για τη δουλειά, όχι για να λέω ότι ζω εκεί», δήλωσε η παρουσιάστρια στο περιοδικό «ΕΓΩ».

more posts vipnews
More Celebrities
Search