Home Celebrities

Στέλλα Καλλή: Ζούσαμε στον τρόμο

 

«Σπούδαζα εκεί και το έζησα από πολύ κοντά. Ήμουν στη Νέα Υόρκη, στο σχολείο…

Μας πέταξαν έξω από την τάξη, γυρίζαμε πίσω. Ζούσαμε τον τρόμο. Τις επόμενες μέρες κοιμόμασταν τρία-τρία κορίτσια στο κρεβάτι, όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο. Ακούγαμε διάφορα… Ότι θα γίνει δεύτερο, δεν μας άφηναν να περάσουμε από τις γέφυρες, αν δεν ήμασταν πολλά άτομα.

Ξαφνικά το Μανχάταν ήταν νεκρό. Βγαίναμε βόλτα το βράδυ και αισθανόσουν ότι κάτι θα γίνει. Είχε αλλάξει όλο. Το σχολείο, η ασφάλειά μας.

Μετά καθόμασταν στις καφετέριες, τις ελληνικές στην Αστόρια, και βλέπαμε τα F-16 από πάνω μας συνέχεια. Ζούσαμε κάτι πρωτόγνωρο. Ήταν σοκαριστικό», δήλωσε η Στέλλα Καλλή στα «Καρντάσιανς», αναφερόμενη στην επίθεση στους Δίδυμους Πύργους στη Νέα Υόρκη, καθώς βρισκόταν τη συγκεκριμένη περίοδο εκεί λόγω σπουδών.

more posts vipnews
More Celebrities
Search