Home Celebrities

Κωνσταντίνος Καζάκος: Μου είχε λείψει η τηλεόραση

 

Για τους λόγους απουσίας του από την τηλεόραση και αν αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει δεχθεί προτάσεις μίλησε ο Κωνσταντίνος Καζάκος.

Ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Mytv”, δήλωσε
«Οι προτάσεις που δέχτηκα ήταν ελάχιστες. Συγκεκριμένα, ήταν μία ή δύο. Μάλιστα, δεν ήταν πράγματα που μου άρεσαν και επίσης δεν υπήρχαν και διαβεβαιώσεις ότι θα πάρουμε τα χρήματα μας.
Πραγματικά, μου είχε λείψει η τηλεόραση και όλο αυτό τώρα το κάνω με μεγάλη όρεξη.

Η τηλεόραση είναι ένα μέσο πολύ σημαντικό και χρήσιμο για έναν ηθοποιό. Καλό θα ήταν να μην είχα κάνει τόσο μεγάλη διακοπή, αλλά ήταν έτσι οι συνθήκες».

more posts vipnews
More Celebrities
Search