Home Celebrities

Παναγιώτα Βλαντή: Σερνόμαστε πολλά χρόνια

 

«Εν αναμονή του Ιουνίου. Ιδωμεν… Θέλω να κάνω τηλεόραση, αλλά κάτι καλό, που να μου αρέσει. Οχι να παίξω απλά

για να υπάρχω στη μικρή οθόνη. Νομίζω μπορούν να γίνουν ωραία πράγματα και με λιγότερα χρήματα», δήλωσε η οθοπιός Παναγιώτα Βλαντή σε συνέντευξή της στο “TVΈθνος”. Απάντηση, από την οποία συμερένεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχει κλείσει κάποια συνεργασία για του χρόνου.
Παράλληλα, στην ίδια συνέντευξη αναφερόμενη στο τηλεοπτικό τοπίο σήμερα, τόνισε «Γίνονται καλές δουλειές. Θέλω να πιστεύω ότι η σεζόν που έρχεται θα είναι ακόμα καλύτερη. Ναι… υπάρχουν δυσκολίες, αλλά ελπίζω ότι θα ξεπεραστούν. Δυσκολίες υπάρχουν όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και στη ζωή του Έλληνα. Είναι πολύ ρευστή η κατάσταση, κι αυτό επηρεάζει τις δουλειές όλων μας. Αλλά δεν έχουμε περιθώρια να μην πάμε καλά. Σερνόμαστε πολλά χρόνια. Πρέπει να πάμε καλά, κι αυτοί που μας κυβερνούν οφείλουν να φροντίσουν γι’ αυτό. Γιατί βρίσκονται σε αυτήν τη θέση με λαϊκή εντολή».

more posts vipnews
More Celebrities
Search