Με θέμα «Αθήνα η πόλη μου», ολοκληρώθηκε ο μαθητικός διαγωνισμός ασπρόμαυρης φωτογραφίας που προκήρυξαν τα Αρσάκεια Λύκεια Ψυχικού με τη συμμετοχή 14 Λυκείων της Αττικής.
Τις φωτογραφίες των μαθητών που συμμετείχαν, αξιολόγησαν ο σκηνοθέτης Παντελής Βούλγαρης, η φωτογράφος – φωτορεπόρτερ Μάρω Κουρή και ο διευθυντής φωτογραφίας Αργύρης Θέος, οι οποίοι βράβευσαν τους μαθητές που διακρίθηκαν το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου, στις αίθουσες Λόγου και Τέχνης της Στοάς του Βιβλίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην αίθουσα Τέχνης εκτίθενται οι τρεις καλύτερες φωτογραφίες από κάθε σχολείο, ενώ το σύνολο των φωτογραφιών θα παρουσιαστεί στους χώρους της Στοάς του Βιβλίου, σε μια έκθεση, που θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Μαρτίου.
Οι μαθητές που πήραν τις τρεις πρώτες θέσεις στο σύνολο των 14 Λυκείων ήταν οι: Στεργίου Ηρώ, από το 1ο Λύκειο Αμαρουσίου, η Αγγελοπούλου Αλεξάνδρα, από το Επαγγελματικό Λύκειο Αγ. Παρασκευής και η Στεργίου Πηνελόπη, από το A΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού.
Ανάμεσα στους βραβευθέντες επίδοξους φωτογράφους ήταν και ο Νίκος Παπαδάκης, γιος του γνωστού φωτογράφου Γιωργου Παπαδάκη, μαθητής του IB της Ιουνίου Σχολής, ο οποίος κέρδισε την πρώτη θέση στο σχολείο του.







