Πρεμιέρα έκανε την Τετάρτη 25 Ιουνίου στο θέατρο ΛΑΜΠΕΤΗ η θρυλική κωμωδία των Σακελλάριου και Γιαννακόπουλου, “Ούτε γάτα… ούτε ζημιά”.
Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο θέατρο το 1950 από τον θίασο του Βασίλη Λογοθετίδη με τον ίδιο στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ αυτό το καλοκαίρι παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Χρήστου Χατζηπαναγιώτη έχοντας στο πλευρό του την Άβα Γαλανοπούλου, τον Κώστα Ευρυπιώτη και τη Μαρία Κατσανδρή.
Στην πρεμιέρα της παράστασης και πολλοί καλλιτέχνες οι οποίοι έσπευσαν στο τέλος να συγχαρούν τους συναδέλφους τους.













