«Οι “Δαίμονες” είναι ίσως η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα μου. Μετά από 22 χρόνια, νιώθω σαν να ερωτεύομαι ξανά τον ίδιο άνδρα, αυτή τη φορά για να δώσω ακόμα…
περισσότερα στη σχέση μας», είπε η Άννα Βίσση σήμερα Δευτέρα 11 Μαρτίου, στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε για την ροκ όπερα η οποία θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Μαρτίου στο «Παλλάς».
«Στόχος της παράστασης είναι ο κόσμος για 2,5 ώρες να ξεχάσει τα προβλήματά του και να πάρει τα μηνύματα που στέλνουμε… Μέσα από το παραμύθι θέλουμε να βοηθήσουμε τον κόσμο να δραπετεύσει και να ζήσει μια στιγμή μαγείας» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σταύρος Σιδεράς ο οποίος έχει γράψει το έργο μαζί με τον Νίκο Καρβέλα.
«Αισθάνομαι σαν μία μάνα που μιλάει για το παιδί της. Δεν παίζω αυτό τον ρόλο, η ζωή μου είναι σαν της βασίλισσας Ροζάννας, έχει αυτό το δραματικό στοιχείο. Η μνήμη μου έχει χρωματιστεί από τους Δαίμονες και για μένα είναι σημείο αναφοράς, είναι το σημαντικότερο ίσως πράγμα που έχω κάνει» συμπλήρωσε η Άννα Βίσση, η οποία εμφανίστηκε ανανεωμένη, λαμπερή και -για τις ανάγκες του ρόλου- με καστανά μαλλιά.
Για τη συνεργασία της με τον σκηνοθέτη Γιάννη Κακλέα και την Άννα Βίσση μίλησε η Εβελίνα Παπούλια: «Αυτός για μένα είναι ο καλύτερος συνδυασμός… Ειδικά την Άννα την θαύμαζα ως σούπερ σταρ, ως απόλυτη, και τελικά αυτό είναι: απόλυτη σε όλα τα επίπεδα!» είπε χαρακτηριστικά.
«Την πρώτη φορά είδα τους “Δαίμονες” 15 φορές… Είμαι ευγνώμων που συμμετέχω στην παράσταση… Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε την πρώτη παρουσίαση του έργου και να προσφέρουμε ένα, ακόμα πιο δυνατό θέαμα και ακρόαμα, που θα συναρπάσει και θα συγκινήσει όσους μας τιμήσουν με την παρουσία τους και τα χρήματά τους…» ανέφερε ο Παναγιώτης Πετράκης .




