Το γεγονός ότι έγινε γνωστός και απέκτησε χρήματα από το τραγούδι και τη δημοσιότητα δεν απέτρεψε τον Ισορροπιστή να συνεχίζει να εργάζεται και να στηρίζει την οικογενειακή επιχείρηση…
Ο γνωστός ράπερ, όπως ο ίδιος αποκάλυψε, τα τελευταία 20 χρόνια ξυπνάει νωρίς το πρωί και πηγαίνει στη λαϊκή για να πουλήσει τα προϊόντα που παράγει η οικογένειά του.
«Είμαι στις λαϊκές αγορές τουλάχιστον μία 20ετία και πουλάω μαζί με τους γονείς μου τα προϊόντα που παράγουμε. Το ραπ και η μουσική ήρθε πιο μετά και η λαϊκή βοήθησε πάρα πολύ και για να πληρώσουμε τα στούντιο τότε για τις ηχογραφήσεις μας», δήλωσε ο Ισορροπιστής στην κάμερα του Star και συμπλήρωσε:
«Έρχομαι σε επαφή με τους ανθρώπους και είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας να υπάρχει ανθρωπιά, επικοινωνία και να αφουγκράζεσαι τον πόνο της γιαγιάς και του παππού και να μιλάς με τους ανθρώπους όπως πρέπει».
Όπως ανέφερε δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτή την επαγγελματική του δραστηριότητα και, μάλιστα, τόνισε πως δεν σκοπεύει τη λαϊκή αγορά να την αφήσει ποτέ:
«Η λαϊκή είναι ο χώρος ο οποίος με μεγάλωσε και δε θα την παρατήσω ποτέ, η μουσική ήρθε μετέπειτα και ειλικρινά είναι κάτι που με χαλαρώνει, με κάνει καλύτερο άνθρωπο» είπε χαρακτηριστικά.