Politics / Sports / Various

Πρωινό για μείωση λίπους

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2019 08:03
Πρωινό για μείωση λίπους

Το πρωινό είναι μια συνήθεια που πρέπει οπωσδήποτε κάποιος να συμπεριλαμβάνει στη καθημερινότητα του. Μάλιστα σύμφωνα με όσα λένε οι ειδικοί, όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι! Άν έχετε πρόβλημα βάρους και επιθυμείτε την απώλεια του περιττού λίπους, ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ισορροπημένο σε θρεπτικά συστατικά και υγιεινό πρωινό!

 Το ιδανικό πρωινό που θα βοηθήσει τον οργανισμό να κινητοποιήσει τους φυσικούς μηχανισμούς για την καύση του λίπους πρέπει να συμπεριλαμβάνει:

Πρωτεΐνη:
Παρέχει στον οργανισμό όλα τα βασικά αμινοξέα για τη διατήρηση και επανασύσταση της μυϊκής μάζας και προστατεύει από τη μείωση του βασικού μεταβολισμού. Ιδιαίτερα, ο οργανισμός προσλαμβάνει ένα απαραίτητο αμινοξύ, την τρυπτοφάνη, η οποία περνώντας στον εγκέφαλο μετατρέπεται σε σεροτονίνη, το νευροδιαβιβαστή που ευθύνεται για το συναίσθημα της ευεξίας, της ηρεμίας, της καλής διάθεσης αλλά και του κορεσμού.

Υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη:
Βρώμη, ψωμί, φρυγανιές και δημητριακά ολικής άλεσης, μούσλι, όσπρια, ξηρούς καρπούς, φρούτα και λαχανικά. Μελέτες που έγιναν σε κανονικά και υπέρβαρα άτομα δείχνουν πως καταναλώνοντας τέτοιους υδατάνθρακες, μειώνεται η ενεργειακή πρόσληψη στο γεύμα.

Προτάσεις για ισορροπημένο πρωινό:

2 ασπράδια αυγού + 1 φ. άπαχο τυρί ή γαλοπούλα βραστή + λίγη ντομάτα, πιπεριά + 1 κ. σούπας βρώμη + 1 φλ. φυσικό χυμό
1 μπολ με κουάκερ + κανέλα + ανάλατα καρύδια ή αμύγδαλα + 2 μανταρίνια ή ακτινίδια
ένα κομμάτι άπαχο τυρί + 1 φέτα γαλοπούλα+ 2 φ. ψωμί ολικής άλεσης 
1 φλ. γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2% + ½ φλ. δημητριακά ολικής άλεσης + σταφίδες + λιναρόσπορος + 1 φρέσκο φρούτο
1 τοστ με μαύρο ψωμί, σολομό, μαρούλι, ντομάτα + 1 φρέσκο φρούτο εποχής + 1 φλ. πράσινο τσάι

Μοιράσου το
More News