Be fit by Σοφία Παθέκα

Κάψτε το λίπος στη κοιλιά με 4 ασκήσεις

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015 14:55
Κάψτε το λίπος στη κοιλιά με 4 ασκήσεις

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με προσεγμένη διατροφή και τις ασκήσεις που ακολουθούν ...

 

Άσκηση 1η

Ξαπλώστε στο πλάι με τα πόδια σε άνοιγμα και ψηλά.


Φέρτε και τα δύο πόδια στην ευθεία και ψηλά.

 

Ανοίξτε πάλι αλλάζοντας τη θέση των ποδιών και επαναλάβετε πάλι μπρος πίσω.

Χρόνος άσκησης: 30"

 

Άσκηση 2η

Ξαπλώστε στο πλάι με το κάτω πόδι μπροστά και το πάνω πόδι πίσω.


Σε αυτή τη θέση σφίγγοντας καλά τους πλάγιους κοιλιακούς σηκώνετε τα πόδια προς τα πάνω και τα κατεβάζετε πάλι.

Χρόνος άσκησης: 30"

 

Άσκηση 3η


Ξαπλώστε στο πλάι με το χέρι τεντωμένο δίπλα στο αυτί και τα πόδια στην ευθεία.


Σηκώστε το πάνω πόδι και ταυτόχρονα τον κορμό σας ώστε να ακουμπήσετε το πόδι σας. Κατεβάστε και επαναλάβετε.

Χρόνος άσκησης: 30"

 

Άσκηση 4η


Στηριχτείτε στο ένα σας γόνατο και χέρι. Το άλλο πόδι τεντωμένο στο πλάι και το άλλο χέρι ψηλά.


Σηκώστε το τεντωμένο πόδι στο πλάι μέχρι να νοιώσετε τους πλάγιους κοιλιακούς να σφίγγουν. Επαναλάβετε την κίνηση.

Χρόνος άσκησης: 30"


Αφού τελειώσετε, επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. Ξεκουραστείτε για 1' και κάνετε άλλη μια φορά τις ασκήσεις.

Μοιράσου το
More News