Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Αποκτήστε σώμα για... παραλία!

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(4 ψήφοι)
Στηριχθείτε σε χέρια και πόδια κρατώντας το σώμα σε ευθεία. Σφίξτε καλά τους κοιλιακούς.

 


Το plank routine -όπως λέγεται αυτή η σειρά ασκήσεων- θα σας βοηθήσει να σφίξετε όλο το σώμα και θα δώσει έμφαση στους κοιλιακούς. Μη χάνετε χρόνο... Ξεκινήστε.

 

Άσκηση 1
Στηριχθείτε σε χέρια και πόδια κρατώντας το σώμα σε ευθεία. Σφίξτε καλά τους κοιλιακούς.
Διάρκεια : 1'

 

Άσκηση 2
Στηριχθείτε στους πήχεις και στα πόδια. Σώμα στην ευθεία.
Διάρκεια : 30"

Άσκηση 3
Στηριχθείτε στους πήχεις και σηκώστε το ένα σας πόδι τεντωμένο χωρίς να χαλάσετε την ευθεία του σώματος. σφιχτοί κοιλιακοί.
Διάρκεια : 30" στο κάθε πόδι

 

Άσκηση 4
Στηριχθείτε στον αγκώνα σας στο πλάι, σώμα σε ευθεία και λεκάνη ψηλά.
Διάρκεια 30" σε κάθε πλευρά.

 

Άσκηση 5
Στηριχθείτε στους πήχεις και σηκώστε το ένα πόδι ψηλά, λυγισμένο 90 μοίρες.
Διάρκεια 30" σε κάθε πόδι.

 

Άσκηση 6
Σε ύπτια θέση στηριχθείτε σε χέρια και πόδια τεντωμένα και η λεκάνη σας να είναι ψηλά.
Διάρκεια 30"

Όταν τελειώσετε τα 5' των στηρίξεων ξεκουραστείτε για 1' και επαναλάβετε άλλη μια φορά για θεαματικά αποτελέσματα...

Σχετικά άρθρα (βάσει ετικέτας)

  • Κάνοντας άλματα απογειώνετε το μεταβολισμό σας, καταναλώνετε πολλές θερμίδες και σίγουρα δυναμώνετε πολύ τα πόδια σας. Αρκεί να μην έχετε κάποιο πρόβλημα με τα γόνατα η τη μέση σας ...

Προσθήκη σχολίου

300x50 stella final

Health

.

NEWSLETTER
Δηλώστε το email σας για να λαμβάνετε κάθε μέρα τις δημοφιλέστερες ειδήσεις του vipnews.gr.